CUSTOMER RELATIONS CUSTOMER RELATIONS
آوانو هلدینگ
روابط عمومی و خدمات مشتریان
آوانـو؛ راهکارهایی برای تعالی کسب و کار شما
پیشگامان و پیشتازان کسب و کار جهان سالهاست که تمرکز خود را از روی کیفیت و تمایزات محصولات خود برداشتهاند و به صورت ویژه بروی ارتباط برند سازمان با مشتریان میپردازد. شناخت سبک تفکر، رفتارشناسی و ترجیحشناسی مشتریان برای ایجاد رابطهای بلندمدت و تعامل محور در مسیر تکریم و احترام به آنها.
اما آیا در سازمان روابط با مشتریان در سطح و کیفیت عالی قرار دارد؟ آیا از نگاه آنها نیز این سطح مورد پذیرش یا قبولشان هست یا خیر؟ واقعیت این است که بر خلاف باور اغلب مدیران موضوع روابط مشتریان موضوعی پیش پا افتاده یا بدیهی نیست بلکه موضوعی بسیار خاص و مهم است. حتی میتوان گفت انعکاس تمامی رفتارهای سازمان در آئینه رضایتمندی و روابط مشتریان نمود میکند.
هر چه ارتباط و تعامل با مشتریان تخصصیتر و حرفهایتر باشد حمایت و همراهی با برند توسط مشتری بیشتر خواهد بود. روابط مشتریان چیزی بیش از وجود واحد روابط عمومی در سازمان است. در ساختار سازمانی روابط مشتریان، ما به دنبال ساخت مشتریان جدید و تبدیل آنها از مشتریان وفادار به هوادار و افزایش رضایتمندی و بهرهمندی از ارتباطات جامع با آنها هستیم.
در واقع کسب و کارها از روابط با مشتریان قبیله و جامعه مخاطبین اختصاصی خود را میسازند. مشتریان سازمان خریداران سازمان نیستند بلکه عضوی مهم در خانواده کسب و کار به شمار میروند. در طراحی ساختار روابط مشتریان شما نیاز به تیمی کار آزموده و کاربلد دارید.
روابط مشتریان
ارتباطات و تعاملات
Communication and Interactions
خدمات پس از فروش و پشتیبانی
After Sales Service and Support
خدمات مشتریان
Customer Services
افزایش رضایتمندی مشتریان
Increasing Customer Satisfaction
بهبود و توسعه خدمات مشتریان
Improving and Developing Customer Service
وفادارسازی مشتریان
Customer Loyalty
آوانو هلدینگ
خدمات روابط عمومی و خدمات مشتریان آوانو
در گذشتهای نه چندان دور روابط بین کسب و کارها و مشتریان به صورت تک سویه و بیشتر یک طرفه بود، اما در حال حاضر مدیران و صاحبین کسب و کارها دریافتهاند تحقق در اهداف سازمان به روابط دو طرفه با مشتریانشان بستگی دارد. هر چه این روابط بهینهتر نتایج عالیتر و بهتر خواهد بود. در این مسیر آوانو با گسترهای از خدمات به شما در این مهم کمک خواهد کرد.
- ارائه برنامههایی در راستای نگهداشت مشتریان قبلی
- ساخت مشتریان جدید
- تبدیل مشتریان وفادار به هوادار
- پیادهسازی ساختار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
- ارائه برنامههای افزایش اعتبار برند در ذهن مشتری
- ارائه راهکارهای خلاقانه ارتباط با مشتریان
- ایجاد برنامههایی برای نیازسنجی مشتریان
- ایجاد برنامههایی برای نظرسنجی مشتریان
- ایجاد کانالهایی برای شنیدن نظرات و شکایات مشتریان
- برگزاری دورهمیهای پاسخگویی به مشتریان ناراضی
- ایجاد زیرساختهای روابط عمومی و تکریم مشتریان
- برنامهریزی برای بهبود روابط با مشتریان
- تدوین استانداردهای رسیدگی به شکایات
- طراحی راهبردهایی برای مشعوفسازی و خرسندی مشتریان
- تدوین و ساختارسازی کلوپ مشتریان
- طراحی و اجرای ساختار صدای مشتری VOC
- آمادهسازی زیرساختهای نگارشی و مکاتبات اداری و رسمی
- طراحی زیرساختهای آنلاین جهت پاسخگویی
- آموزش منابع انسانی جهت بهبود روابط با مشتریان
- تدوین و طراحی زیرساختهای اجرایی تجارب مشتریان CEM