DIGITAL MARKETING DIGITAL MARKETING
درباره آوانو
راهکارهای دیجیتال مارکتینگ
آوانـو؛ راهکارهایی برای تعالی کسب و کار شما
اغلب کارآفرینان و صاحبین کسب و کار در جهان متعلق به نسلهای x و y هستند. نسلهایی که نقش دنیای مجازی در زندگی و امور کسب و کاری آنها آنچنان پر رنگ نیست. اما موضوع جالب توجه و پر اهمیت این است که در حال حاضر بیش از هفتاد درصد مصرفکنندگان جهان را نسل z تشکیل داده است.
نسل z که بر خلاف نسلهایی پیشین با ورود به دنیای کنونیشان با اینترنت عجین بودهاند. اینترنت بخشی از هویت و رسالت امروز و فردای آنهاست. حال سوال واقعی اینجاست که تولیدکنندگان و ارائهکنندگان خدمات چقدر در تعاملات و ارتباطاتشان از محتوای دیجیتال استفاده میکنند؟
دنیای مجازی امروز قطعاً به چیزی بیشتر از وبگردی ختم میشود. روند دیجیتالی جهان به گونهای در حال رشد است که گویی عدم تطابق به آن مصداق عقبماندگی است!
کسب و کارهای مدرن و امروزی از تمامی ابزارهای دیجیتال آنلاین برای ارتباط و تعامل بهتر بهره میبرد. ابزارهایی همچون وبسایت، سئو، اپلیکیشنها، شبکههای اجتماعی، تبلیغات آنلاین، تولید محتوا، پروموشنهای جذاب، چالشها و مسابقات مجازی و… به مدیران کمک میکند تا بهتر و بیشتر مخاطبین خود را شناخته، خود را زیبندهتر معرفی، نیازهای مشتریان خود را تامین و در نهایت بخش عمده این بازار را به دست آورند.
آوانو هلدینگ
خدمات دیجیتال مارکتینگ آوانو
کسب و کارهای موفق برای ترویج برند، معرفی محصولات، فروش آنلاین، برگزاری رویدادها، ارتباط موثرتر، تعامل مستقیم و پایدار و همچنین رقابت با رقبای خود از دنیای مجازی بهره میبرند. دنیای دیجیتال دنیایی به روز، تخصصی و بسیار تعاملی است که میبایست مدیران نگاه ویژهای به آن داشته باشند. دپارتمان دیجیتال آوانو با گسترهای کامل از خدمات در کنار شماست تا تمامی نیازهای بازاریابی دیجیتال شما را فراهم آورد. در ادامه با برخی از خدمات قابل ارائه آشنا میشوید.
- طراحی و مدیریت انواع وبسایت
- بهینهسازی وبسایت برای موتورهای جستجو (سئو)
- تدوین استراتژی و مدیریت شبکههای اجتماعی
- طراحی و مدیریت انواع اپلیکیشن
- تبلیغات آنلاین و گوگل ادز
- تولید محتوای دیجیتال
- مشاوره و کوچینگ دیجیتال مارکتینگ
- آنالیز و تحلیل دیجیتال بیزینس
- طراحی نقشه راه دیجیتال بیزینس
- پشتیبانی تخصصی و فنی
- بررسی استراتژیهای فعلی بازاریابی مارکتینگ سازمان
- بررسی شاخصهای کلیدی عملکرد (KPI)
- شناسایی شخصیت برند دیجیتالی سازمان
- یکپارچهسازی تجربه مشتری در تمام سطوح وب
- بازاریابی کسب و کارها از طریق کانالهای دیجیتال
- ایمیل مارکتینگ
- تبلیغات همسان
- تبلیغات بنری و کلیکی
- تبلیغات در پلتفرمهای مختلف رسانههای اجتماعی
- ارسال تبلیغات پیامکی انبوه