Export management and development Export management and development
آوانو هلدینگ
مدیریت و توسعه صادرات
آوانـو؛ راهکارهایی برای تعالی کسب و کار شما
صادرات کالا؛ یکی از مهمترین راهکارهای کشورها برای افزایش تولید ناخالص ملی است، موضوعی که مستقیماً به شریان حیاتی اقتصاد هر کشوری متصل است. صادرات فارغ از سود فوقالعادهای که برای تولیدکننده و تامینکننده به همراه دارد با ارز آوری به داخل کشور موجب بهبود وضعیت اقتصادی نیز میشود. صادرات در کنار میزان منفعتی که برای یک شرکت تولیدی و یا یک شرکت بازرگانی میتواند به همراه داشته باشد، در صورتی که اصول اولیه و نیز زیرساختهای لازم برای آن فراهم نباشد میتواند به شدت آسیب زننده و خطرناک باشد. موضوعی که میتواند برای یک کسب و کار به یک تهدید جدی و یا حتی یک کابوس تمام نشدنی تبدیل شود. موضوعات بسیار مهمی که بایست در مدیریت، توسعه بازار، گمرکات، اخذ مجوزات و پروانههای لازم، حمل و نقل، مقررات داخلی و خارجی و… در صادرات در نظر داشت. در کنار این مسائل فاکتورهای دیگری مثل بایکت یا ضبط شدن کالا، عدم اجازه ترخیص، نقص مدارک، عدم مشخص بودن زمان تحویل یا جابجایی و… هم میتوانند خساراتی را به بار بیاورند که جبران آن در اقتصاد امروز بسیار سخت و دشوار است. موضوعات بیان شده فوق، تنها مسائل استاندارد و پایه برای مقوله صادرات هستند و مواردی همچون عدم آمادگی کیفی محصول برای صادرات، عدم تطابق استانداردهای بینالمللی، فقدان اطلاعات و تحقیقات بازار مرتبط، قیمتگذاری اشتباه، نداشتن وبسایت چند زبانه و کاتالوگهای لازم برای معرفی صحیح محصول، عدم تشریفات و مذاکرات B2B، عدم هماهنگی با اتاقهای مشترک بازرگانی مبدا و مقصد و… حتی اگر مسیر صادرات بدون هیچ مشکلی پیش برود سرنوشت کالا و نتیجه مارکتینگ را در بازارهای بینالمللی تغییر میدهد.
ایجاد زیرساختهای صادرات
Creating Export Infrastructure
بررسی ساختارهای تولید یا تامین
Examination of Structures
تعیین استراتژیهای صادراتی
Determining Export Strategies
انجام امور تشریفات و مذاکرات
Ceremonies and Negotiations
بررسی رقبا و مهندسی محصول
Competitor Analysis and Product Engineering
تحقیقات بازار بینالملل
International Market Research
تطبیق مجوزات با استانداردهای جهانی
Compliance of Licenses with Standards
ایجاد یا ارتقاء مزایای رقابتی
Competitive Advantages
تهیه، تولید و اجرای عناصر بازاریابی
Preparation of Marketing Elements
آوانو هلدینگ
آوانو هلدینگ
خدمات مدیریت و توسعه صادرات آوانو
خدمات دپارتمان صادرات آوانو به دو گروه خدمات زیرساختی و خدمات میدانی تقسیمبندی میشود. خدمات زیر ساختی آوانو به موضوعاتی چون شناسایی وضعیت موجود، بررسی ظرفیتهای صادراتی، ارزیابی و عارضهیابی و… و دایره خدمات میدانی به موضوعاتی همچون تحقیقات بازار، امور تشریفات و مذاکرات تجاری، امور قرارادادهای رسمی و… معطوف میشود.
- ارزیابی و عارضهیابی ساختار سازمانی
- ارزیابی و عارضهیابی محصولات و تولیدات
- ارزیابی آمادگی صادرات (ERA)
- راهاندازی واحد توسعه صادرات در سازمان
- ارائه آموزشهای تخصصی برای ارتقاء پرسنل
- بررسی انطباق کیفیت محصولات با استانداردهای بینالمللی
- بررسی انطباق مجوزات و گواهینامههای مورد نیاز
- بررسی ظرفیت تولید و تامین محصولات
- تهیه و تدوین پلنهای توسعه محصول
- ارائه مشاوره و منتورینگ مدیریت و توسعه صادرات
- تحقیقات بازار و بازاریابی بینالمللی
- ایدهیابی محصولات جدید و ارتقاء محصولات و تولیدات کنونی
- تهیه و تدوین محتوای چاپی و دیجیتال مورد نیاز
- طراحی و چاپ کلیه مایحتاج تبلیغاتی و برندینگ
- طراحی وبسایتهای چند زبانه در سطح جهانی
- تدوین راهبردهای قیمتگذاری و مدیریت فروش
- ارائه راهکارهای خلاق در حوزه توسعه و مدیریت بازار
- توسعه بازار و اعطای نمایندگی و عاملیتهای فروش فرا مرزی
- برگزاری جلسات و مذاکرات B2B در سطح بینالمللی
- مدیریت و تنظیم قراردادهای حقوقی و قانونی بینالمللی