FRANCHISING AND BRANCH DEVELOPMENT FRANCHISING AND BRANCH DEVELOPMENT
آوانو هلدینگ
راهکارهای فرانچایزینگ و توسعه شعبات
آوانـو؛ راهکارهایی برای تعالی کسب و کار شما
کسب و کارها هنگامی که به جایگاه واقعی، ارزشمند و عالی رتبهای میرسند، به دنبال توسعه و رشد هر چه بهتر سازمان و برند خود خواهند بود. اما توسعه سازمان به صورت مرکزی برای مدیران کاری بسیار سخت و دشوار است. فرانچایزینگ یا همان نشانسپاری و یا به تعبیری توسعه شعبات راهی است بسیار کارگشا و فوقالعاده که به مدیران این امکان را میدهد تا با مشارکت و همیت شرکای تجاری، از ظرفیتهای آنان بهره برده و در مسیر توسعه سریعتر گام بردارند.
عملیات و اجرای فرانچایزینگ بسیار تخصصی است و توسعه شعبات پر از دغدغه و مخاطرات بسیار است. چرا که ورود نمایندگان و عاملین به سازمان نیاز به هماهنگی فلسفی و اندیشهای مرتبط در کنار آموزههای اجرایی و عملیاتی دارد. انتخاب شهر و لوکیشن شعبه، مدیران و پرسنل، مباحث حقوقی و قانونی و همچنین مسائل مربوط به مباحث مالی و سرمایه نیاز به دانش روز و تجربه دارد که در صورت عدم وجود تخصص میتواند به کابوسی برای مدیران تبدیل شود.
فرانچایزینگ همانطور که میتواند راهی برای توسعه کسب و کار باشد میتواند در صورت اشتباه اجرایی، ابزاری برای نابودی کسب و کار و برند شود مگر اینکه توسط تیمی خبره و مجرب انجام پذیرد.
7. تبلیغات و برندسازی
Advertising & Branding
5. امور مالی و حسابداری
Finance & Accounting
3. امور قراردادهای حقوقی
Legal Contract Matters
1. تحقیقات بازار و بررسی موقعیت
Market Research & Position Review
6. بازاریابی و فروش
Marketing & Sales
4. استخدام و آموزش نیروی انسانی
Recruitment & Training of Human Resources
2. استانداردسازی ساختارها
Standardization of Structures
آوانو هلدینگ
خدمات فرانچایزینگ و توسعه شعبات آوانو
کسب و کارها برای توسعه بازار خود به دنبال گسترش شعبات، عاملیتها و نمایندگان قانونی خود هستند تا بواسطه آن بتوانند در مدت زمان کوتاهی دایره فروش کالا و خدمات خود را ارتقاء دهند. راهکاری که میتواند آنها را در رسیدن به این امر یاری دهد فرانچایزینگ به صورت تخصصی و حرفهایست. دپارتمان مارکتینگ آوانو با خدمات ذیل برای تحقق اهدافتان در کنار شماست.
- مشاوره اولیه و بررسی تحقق فرانچایزینگ
- مشورت و همکاری در روند تصمیمگیری جهت راهاندازی
- ارائه پلن و مسیر انجام امور مربوطه
- انجام تحقیقات بازار
- بررسی موارد کلیدی قبل از انعقاد قرارداد
- تدوین طرح کسب و کار
- آموزش مهارتهای مورد نیاز فرانچایز دهنده و فرانچایز گیرنده
- انجام مشاوره در زمینههای مالی و قراردادی
- مشاوره و برنامهریزی برای انجام امور افتتاحیه شعب
- طراحی ساختار واحد مدیریت شعبات و نمایندگان
- طراحی زیرساختهای لازم جهت توسعه و تجهیز
- طراحی واحد مدیریت ارتباط با مشتریان و پیادهسازی CRM
- تدوین استانداردهای رسیدگی به شکایات و تخلفات
- طراحی راهبردهای اجرایی در زمینه هویت بخشی به گرافیک برند
- تدوین و ساختارسازی واحد مالی، مالیاتی و حسابداری
- طراحی و اجرای واحد توسعه و تامین منابع انسانی
- آمادهسازی زیرساختهای مارکتینگ (بازاریابی، فروش و...)
- طراحی دکوراسیون و طراحی داخلی شعب
- آموزش منابع انسانی و مدیران شعبات
- طراحی ساختار برند و افتتاحیه شعبات جدید