پرش لینک ها

MARKET RESEARCH MARKET RESEARCH

آوانو هلدینگ

تحقیقات بازار

آوانـو؛ راهکارهایی برای تعالی کسب و کار شما

به مجموعه تکنیک‌ها و فعالیت‌هایی که برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد رقبا، محصولات، رفتار مشتریان، روندهای بازار و صنایع، شرکت‌های تولیدی و خدماتی و تجزیه و تحلیل آنها انجام می‌شود، تحقیقات بازار گفته می‌شود. تحقیقات بازار تنها در مورد آنچه که در گذشته بازار رخ داده و یا در حال حاضر در شرف انجام است، نیست بلکه بخشی از تحقیقات بازار به فرصت‌یابی و یافتن فرصت‌های عالی برای ورود، ارتقاء و یا اصلاح در بازار است که می‌تواند برای رشد کسب و کار ما مفید باشد.

در واقع شرکت‌ها و سازمان‌ها از تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده برای درک هر چه بهتر شرایط بازار، نیازها و خواسته‌های مشتریان، بهبود و توسعه محصولات (کالا یا خدمات)، تدوین استراتژی‌های بازاریابی، فروش، تبلیغات و برندسازی بهره می‌برند.

اما شما چرا باید از تحقیقات بازار استفاده کنید؟ شاید سوال بهتر این است که چرا از تحقیقات بازار استفاده نکنید!؟ شما برای شناخت نیازها و ترجیحات مخاطبین و مشتریان، تامین‌کنندگان، واسطه‌ها، عاملین و نمایندگان خود و همچنین درک شکاف‌های موجود، تهدیدها و فرصت‌های مختلف بازار برای ورود، گشایش و خروج از آن و رسیدن به استراتژی کارا و مناسب به تحقیقات بازار نیاز دارید. اما آیا تحقیقات و رصد بازار آن کار ساده و آسانی است؟ جواب خیر است! تحقیقات بازار از آنجا که با درستی و صحت، دقت، ظرافت و شفافیت داده‌ها سر و کار دارد کاری بسیار تخصصی، دشوار و پیچیده است که حتماً می‌بایست توسط کارشناسان و متخصصان بازاریابی با تجربه انجام شود.

تحقیقات اولیه، ثانویه، کمی و کیفی منابع اطلاعاتی هستند که به مشاوران و استراتژیست‌های مارکتینگ امکان اندازه‌گیری مقادیر و تخمین پاسخدهی راهبردها را می‌دهد. شما هم اکنون می‌توانید با بهره جستن از توان دانشی، مهارتی و تجربی کارشناسان توسعه بازار آوانو با توجه به عمر سازمان و اهداف مارکتینگ خود پروژه تحقیقات و پژوهش بازار خود را آغاز کنید.

تحقیقات بازار
تحقیقات در بازار
تحقیقات بازار کاربردها

ایده برای تولید محصول جدید

Idea for new product

شناسایی روندهای بازار

Identify Market Trend

تحقیق از رقبا

Research Competitors

تعیین استراتژی قیمت‌گذاری

Determining the Pricing Strategy

آگاهی از نیازهای مشتریان

Knowledge of Customer Needs

بازخورد مشتریان

Customer Feedback

بازاریابی تحقیقات

آوانو هلدینگ

خدمات تحقیقات بازار آوانو

دپارتمان پژوهش و تحقیقات بازار آوانو با سالها تجربه و بهره‌گیری از اساتید خبره بازاریابی، مشاوران و محققین توسعه بازار، کارشناسان و متخصصین مجرب، تیم‌های فنی و تخصصی جمع‌آوری اطلاعات و همچنین استفاده از جدیدترین و حرفه‌ای‌ترین نرم‌افزارهای تحلیل داده به شما در راه رسیدن به جمع‌آوری اطلاعات، تحلیل و آنالیز و همچنین تدوین استراتژی‌های مدون کمک می‌کند.