SALES PROMOTION SALES PROMOTION
آوانو هلدینگ
راهکارهای ترویج فروش
آوانـو؛ راهکارهایی برای تعالی کسب و کار شما
دنیای خرید امروز مشتریان آمیخته با ترجیحات، تنوع طلبی، بررسیهای مداوم، مشورت و مقایسههای بیپایان است. مشتریان هیچ دلیلی برای تعجیل، افزایش حجم خرید، حضور در جشنوارههای فروش و مسابقات ندارند. حال در کنار این بیتفاوتی و بیانگیزگی خرید مشتریان، رقابت بیحد و مرز رقبا را هم تصور کنید!
قطعاً شانس فروش شما بسیار پایین خواهد آمد. اما راهکار چیست؟ آیا همین که کیفیت محصولات شما مناسب باشد کافی است؟ آیا تمام ترجیحات خرید مشتری به قیمت ختم میشود؟ آیا همین که محصول شما در قفسه موجود باشد تضمینی برای فروش شما خواهد بود؟ جواب پر واضح است خیر! هرگز این چنین نیست.
مشتری امروز تا ویژگی ممتازی را در محصول شما نبیند و درک نکند، اگر با روشهای جدید و مدرن تحریک نشود، اگر برتری محصولات شما را با رقبایتان تائید نکند و… هرگز خرید نخواهد کرد! یکی از موثرترین روشهای استراتژیک فروش، ترویج و ترفیع فروش است. روشی فوقالعاده مهم و اثرگذار.
در واقع تخفیفات، تسهیلات و… ابزارهایی برای شکستن مقاومت خرید مشتریان بوده و قدرت رقابت شما را در مقابل راهکارهای ریز و درشت رقبایتان افزایش میدهد. ترویج فروش مقولهای بسیار حساس، پیچیده و البته مهندسی شدهای است که با موضوعاتی همچون رفتارشناسی و روانشناسی مشتریان، تحقیقات بازار، شناخت رقبا، مهندسی فروش، بازاریابی، تبلیغات، برندسازی و… در ارتباط است. موضوعاتی که میبایست یک تیم متخصص و حرفهای آن را طراحی و پیادهسازی کند!
پیشبرد مشتری نهایی
Advancing the Consumer
پیشبرد عمده فروشان
Promotion of Wholesalers
پیشبرد کسب و کار
Business Promotion
پیشبرد خرده فروشان
Promotion of Retailers
پیشبرد نیروهای فروش داخلی
Promotion of Internal Sales Forces
آوانو هلدینگ
خدمات ترویج فروش آوانو
خدمات ترویج و ارتقاء فروش (Promotion Sales) دپارتمان مارکتینگ آوانو گستره بسیار زیادی دارد. تفاوتی نمیکند هدف شما لانچ محصولی با برند جدید باشد یا معرفی، تست و سمپلینگ کالایی ویژه، افزایش فروش محصولات کم فروش کنونی و یا حتی برگزاری رویدادهایی خاص نظیر جشنواره یا فستیوال فروش، شما میتوانید از خدمات ترویج فروش آوانو بهره ببرید.
- برگزاری نمایشگاههای اختصاصی جهت فروش محصولات
- تبلیغات انبوه جهت ترویج فروش
- برنامههای آموزش مصرف
- تبلیغات در محل فروش
- برنامهریزی و برگزاری مسابقات و مشوقهای هیجانی
- بازپرداختهای تجاری و محرک
- برنامهریزی فروش در مدت محدود
- تدوین استراتژیهای ترویج و ارتقاء فروش
- طراحی ساختار تخفیف در رویدادهای خاص
- استراتژیهای محرک جهت پیش خرید
- طراحی نمونههای رایگان (Sampling)
- طراحی جوایز در ازای خرید
- برگزاری رویدادهای محرک با قرعهکشی (Lottery)
- طراحی و ساخت کوپنهای تخفیفی (Coupon)
- تدوین برنامههای وفاداری (Continuity program)
- برگزاری مسابقات میان خرده فروشیها
- طراحی ساختار هدایای تقدیری و تقدیمی
- تدوین و طراحی ساختار خرید اقساطی
- طراحی زیرساختهای حمل و نقل رایگان
- تدوین و برنامهریزی مسابقات جهت افزایش فروش